Denizde seviştik, otelde seviştik.

Tüm seks hikayeleri okuyucularına merhaba. hepinize selamlar gönderiyorum Ben Ahmet’im. Umarım bu hikayeyi beğenirsin. Tatil için Marmaris’e gittim. kalçaları büyük ve göğsü dik olacak.Ona karşı ilk görüşte hislerim var, ona her şeyimi vereceğim. Çıkmaya başladıktan sonra 4 yıl çıkmaya başladık. Önce, evliliği kötü olduğu için erkeklere pek güvenmediğini, bu nedenle ilişkimizin basit olduğunu söyledi. Ama bir şeyler yapmaya ve flört etmeye karar verdim. Her gün bana meydan okudu, geceleri onun tarafı ve oyuncakları hakkında 31. düşünce çektim. Günlerden pazar, beni aradı, denize gitmek istiyor, kimse almıyor onu. Almak istedim, tamam dedim. Bu benim için büyük bir fırsat, onunla denizde flört edeceğim. Planlar yapmaya başladım ve saat 10:00’da onu otelin önünden arabayla aldım. Denize vardığımızda seleyi indirdim, arabayı park etmek için tente aradım ve park ettikten sonra oraya yöneldim. Arabayı park ettiğimde üzerini değiştirdi ve onu bikinili görünce ayağa kalktım. Bikinisinin altından dudakları açıktaydı. Göğsü dışarı çıkmak için yalvardı. Hemen kabine girdim, şortumu giydim ve şortumun arasından çıkan yaram Sude’nin dikkatini çekti. gözleri yarama kaydı. Şezlonga yattıktan sonra çantadan çıkardığı kremi sırtına sürmemi istedi. Yavaşça sürmeye başladım, sırtından beline kadar. Vücudu o kadar sıcaktı ki ürperdim. Direk gibi bacaklarını uzattıktan sonra havadan konuştuk ve bana denize gitmek istediğini söyledi, ben de beraber içeri girelim oda iyi dedim. Biraz açınca aklıma kötü fikirler geldi, zamanı geldi, yorulduğumda yanıma gelmesini istedim. Bana geldiğinde boğazına dokunarak dudaklarını emdim, oda cevap verdi ama hayır dedi ve küçük bir öpücükten sonra benden uzaklaştı. Beni beklemeden taksiye bindi ve otele gitmedi, otele yarım saat sonra vardım, beni odasına çağırdı. Mini etekteki işlemeli tanga beni yine delirtmişti, elimi tuttu ve beni odaya götürdü. “Yani şimdi benimle oynarsan, sana benimle nasıl oynanacağını göstereceğim” dedi. Göğüs uçlarımı emmeye, kıyafetlerimi yırtmaya başladı. Yavaşça pantolonumun fermuarını açtı ve sikimi emdi. Onu masaya oturttum ve şeftalisini yalamaya başladım, amcığı ıslaktı. Yalvarmaya başladı ve sanki “Bana bak” der gibiydi. sonunda beni de deli etmeyi başardı. sonunda bursa amcığını böyle kestim. Bu da yetmezmiş gibi 4 fit önümde nefes nefese duruyordu. Sonunda arkasını istedim ama vermedi. ama sonunda daha fazla dayanamadı ve vazgeçti. İşte o zaman sessizce, nefes nefese zevkle inlemeye başladı. Göğüslerinin arasındaki son boşluğu boşaltarak çığlığını sonlandırdım.